Smultronställe :)

Hej kära läsare.. ni är trogna trots mina långa uppehåll, fortf 10-15 besökare per dag.. Villka är ni, jag blir nyfiken? men så kul att ni hänger kvar iaf ;)

Min käraste S och jag åkte till min pappas smultronställe, det var inte bara smultron på schemat utan en hel del festligheter.. Vårt uppdrag var att ta med någon god ost och lite kex och ja, jag vet ibland överdriver jag! :)



..men jag älskar att ge bort saker och göra andra människor glada <3

Min fina älskade killes vackra händer håller de små goda stråna. S har kommit in i mitt liv med så mkt kärlek och glädje som jag inte trodde fanns. Han är mitt allt och vi är så lika i våra tankar.. <3



Jag hoppas hans väck i hans händer tyder på ett långt liv tillsammans.. :)



Jag torterar honom med lite fotografblixtrar och då blir han så där full i skratt som jag bara älskar! ;)



Efter den goda smaken av det söta smultronen, blev det dags för förrätt..





carpaccio med parmesanost, pinjenötter, vitlök, ruccola och en sprits av balsamvinäger! Pröva!!  :)



Efter all god mat under kvällen blev det dags för ett provdopp i den vedeldade badtunnan på 39 grader, det är varmt vill jag lova och ni ser ju lite av det på kameralinsen ;)





Min älskling tar ett titt på stjärnorna, säger dom nånting mån tro? ;)



eller är det för ljust kanske.. ;)



stjärnorna får kanske vänta ..men en ganska fin utsikt iaf, med en titt över skog och utsikten över Europas tredje största sjö får vi väl ändå inte klaga :)



Lite lunch...



och pappa klipper gräslök.. det är så härligt att klippa tycker jag, jag minns att jag alltid fick det i uppdrag på midsommarar. Att gå ut och hämta i trädgården och sen få klippa "fin, fin, fiiint" :)



Laxrosor doppade i dillidilll... ;)

Ha en fin dag allesammans.. Kram på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0