Bad och grill det tillhör sommaren det :)

Jag har förvisso väldigt tur med att jag bor mitt i stan och att jag har en fantastisk innergård, men jag har också turen att jag har en förträffligt bra park ett stenkast från min gata. Man skulle väl kunna säga att jag bor optimalt.. precis mitt i stans självaste city, med en innergård där det är lugnt och skönt där solen gassar hårt mellan de tre väggar som håller den samman. Parken bredvid som är en sammlingspunkt för oss girls som alla bor på Södermalm :) Här solar vi, snackar en massa girltalk och bara njuter av den fantastiska atmosfären :)
Här om veckan blev det riktigt härligt grillväder..



Två Marior och så jag på min egenhändigtsydda picknickfilt :)

Några dagar senare följde jag med D, J och E till den hemliga badplatsen dit ingen hittar.. :)





Här kan man nästan bada helt ostört, och det är en fröjd för ögat att bara köra ut hit.. :)


Men efter sol kommer regnväder.. hi hi ja så får man nog lov och säga den här gången, när Mia och jag tog en kvällstur ut på stan för en tapaskväll..





Här ser vädret bra ut.. men det regnväder som kom senare på kvällen, tvingade in Mia och mig i en portöppning på väg mot O´Learys



Men regn behövs för grönskan, så vi glatt sprang vidare i natten :)

Ha en fin dag! Idag sägs det bli sol, så vi får hoppas på det :)
Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0