Thailand 2011

Härliga land, härliga land..

Denna resa är ngt ut över det vanliga och inte minst sagt fantastiskt att för en gång skull få åka med en tjejkompis! Man har ju liksom lite mer gemensamma intressen och en aning mer likt tänkandet.. :)

På denna resa har vi åkt kors och tvärs i landet, med både flyg, färja, speedboat, buss, taxi, tucktuck och moped, vi har övernattat på sju stycken olika hotell och hunnit med ett ex antal stränder och utflykter.. :)

Här har ni lite bilder från resans gång.. 



Allt fungerar toppen med dessa klisterlappar, man känner sig som ett gäng boskap, men väldigt tillförlitligt! :)



En butik i Khao Lak där jag ville ha allt!! ;)



Similands Islands öarna.. lägg märke till vattnet.. perfekt för dykning och snorkling! :)





Phi phi.. <3



Koh Phangan full moon party! Det bästa i mitt liv! ;)



Utanför lyxhotellet i Khao Lak, inga turister bara jag... <3



Djungeltur på elefant..



Gummiträd.. koppen fyldes av trädets "sav" som sedan användes till bildäck mm.. :)



Lyxhotellet..







Som sagt jag och djur <3



View point Kata Karon



 Vi ses! Ha det bäst mina vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0