Välgörenhetsfest i samband med min 30-års dag.

Bättre sent än aldrig, ja så får jag nog lov att säga när jag nu skriver och tackar alla för de fina gåvor jag fick i samband med min 30-års dag. Det var en fantastisk dag för mig som jag aldrig kommer att glömma. Dessutom är  jag så tacksam att alla tog maskeradtemat så seriöst och det blev verkligen min överaskning när ni alla kom! ALLA var verkligen så fantastiskt fina! Tack!







750kr till Djurens Rätt.









Under kvällen fyldes alltså bössorna med bidrag på 4105kr plus de bidrag som redan innan sats in.
Jag är så lycklig att ni alla hjälpte mig på ett eller annat sätt att få ihop dessa pengar till de grupper i världen som berör mitt hjärta! <3 

Tack och tusen tack och åter hjärtligt tack för att ni gjorde min dag oförglömmlig!

Er Lotta <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0