Tv 4 ringde mig!

 



När jag kom till min arbetsplats i går kväll, möttes jag av en stor låda med övefallslarm, "var vänlig att ta ett samt pricka för er!" Otroligt bra initiativ och en väldigt fin skest tycker jag.

Ja det stämmer, Tv 4 ringde nämligen upp mig idag, angående kommunens insats vad det gäller de 5000 övefallslarm som delats ut till Örebro kommuns olika arbetsplatser. Jag hade skrivit om vilken bra insats de gjort på Face Book, och vips fick jag ett samtal från en kvinna på Tv-4 som ville ha med mig i en intervju!!

Åh jag som är så nervös, men hon tyckte det gick jättebra och hon var supernöjd med min prestation, det var inte så svårt eftersom  det kändes väldigt naturligt att prata om den här situationen som är i Örebro just nu.

Tv-inslaget kommer att sändas tidigt i morgon bitti (tisdag) samt även på kvällen någon gång runt 18:30-tiden, (det går kanske även att se på Tv.se lokala nyheter) om ni vill se er bloggerska! :)



Kramar till er alla och var försiktiga oavsett med eller utan larm, man är aldrig säker.. <3

 


Kommentarer
Postat av: Lilla Korsvirkeshuset - Angelica

Det är bra att du är rädd om dig min fina kusin och vad gäller tv intervjun så kan jag inte tro annat än att det gått lysande!



Puss puss

Angelica

2010-10-18 @ 19:56:20
URL: http://lillakorsvirkeshuset.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0