OKTOBER MASKERAD!!

Då har det blivit lördag och den fantastiskt roliga maskeraden blev av! Jag kände mig ju rätt hemma på temat, så jag var lite hjälpreda åt Mia och styrde upp med den roliga paketleken! Jag fick så mkt beröm av alla efteråt och jag hade gjort rimmen så oväntat klockrent till vad folk var utkädda till! :) Så det var verkligen superkul! :)



Roligt var att alla återigen tagit maskeraden på fullaste allvar!



Själv kom jag som Lady Gaga och jag var helt själv om det, trodde nog faktiskt att jag inte skulle vara ensam, men roligt nog var det ingen som kom i samma dräkt! :)



Löven var Mias ide´ tack och lov, var jag inte med och städade dagen efter! ;)



Kilander har fått paketet.. " du kanske trodde att du i kväll var störst,
men ge i stället till den du under kvällen tror däckar först! :)



Moa fick; Kanske trodde du att just du var bäst,
men lämna i stället över till den du tror som legat med flest :)



Här har vi herrn med H, som Stevie Wonder, tillsamans jojnar han Frihetsgudinnan :)



Den enkla med uppskattade födelsedagsleken! :)



Jag och pippi-Lotta-Landerholm!



Angelina Jolie och Kilander som motorsågsmassakern  Såg faktiskt riktigt läbbig ut, Girrr!! :/



Här är prästen som kammade hem första pris i bästa utklädnad! Ölöppnaren runt halsen som ersatte ett kors kom väl till pass under kvällen, jag undrar just varför han vann.. kanske var det det här..



;)









Mia-bi :) och Lotto-Gaga :)

Kvällen går och ett fasligt byte av assosiarer skedde!!! ;)





Starka Pippi-Landerholm lånade Gagas glajjor.. ;)



Moulin Rouge vackra guldhanske passade bra till Lady Gaga! :)



Mias gadd satt dock fast mkt välsydd och kunde inte lånas ut, men många var intresserade av den inte minst jag... ;)



Peruken, diademet och Lady-glasögonen blev jag till sist av med, men det var ganska skönt, för man såg typ INGENTING!! ;)



det vinnade bidraget prällen förvandlades till Gaga-härre ;)





Flinta och Obelix tar en härlig kram!


En otroligt rolig fest åter igen i detta sällskap! Ett nytt liv för lilla mig, det är så underbart! <3

Ha en fin tiiiisdag, love you! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0