Lördag och lite förfest.. ;)

Ja just det, förfest hos den hundkära D, som även bjöd på både färska räkor, penrich och härligt smarrig majonnäs att doppa dem i.
Jag tog med en blåmögelost med namnet Engelsk Stilton som är min absoluta favorit när det gäller blåbögelost. Den är nämligen så smakrik och precis så stark som man vill ha den och har inga otäcka bismaker.

En otroligt trevlig föfest och alltid så trevligt att umgås!

Jag får vara väldigt Top Notch nu för tiden, i kväll med en supersöt Chivava i knät :) Så myspysig vove!! <3





Om ni tittar riktigt noga, så ser ni ytterligare en vove i denna bilden.. :)



Utgången hoppade jag, har ju lite annat för mig nu för tiden.. ;) och krogen lockar inte särskilt mycket just nu! ;)

Hoppas ni haft en trevlig helg, min har iaf varit toppen!! <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0