HALMSTAD TYLÖSAND!! :)

Ja nu blir det nog mkt Halmstad och Tylösand för min del! I love It!!!

Helgen tillbringades nere hos Ida i Halmstad. Jag hoppade på tåget direkt efter avslutat nattpass och tänkte mig sova i de fyra timmar det tar ner... trodde jag ja! Tåget fick ngt fel och vi var tvugna att köra i 30km/h  ha ha.. alla var skitsura i vagnen, men jag hade inget direkt att passa, så det var mest kul att höra på alla sura resenärer som skulle på VIKTIGA MÖTEN!! ;)  Ha ha..

Nå väl nere i Halmstad blev det röj, med både Polisåkande och inhopp på balkonger.. :) Galet men kul!



Vackra I, som är en riktig solstråle!! <3



Jag skojjar med en Polis och han skojar väldigt gärna tbx!! ska nog ringa hans chef och fråga om de verkligen ska ha så kul på arbetstid! :)

Ute på Mårtensson!





Och så lite shoppande på staden så klart! :)





Lustgården, Idas och mitt Place! Allt för henne och honom.. :) 







Hoppas ni alla har det bra! och att ni har en mysig höst! Jag älskar hösten och i helgen ska jag gå på maskerad!!!
Vi ses mina kära! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0