Fika med Maria på skälvaste stället Java förstås! :)

Mina kära kära läsare, fy och fy på mig, dels är min dator fortfarande inte helt kry och dels har jag varit på så mkt festligheter och bortrest att jag inte hunnit med ngt bloggande! Jag har ett nytt Liv kan man säga ;)

Nå väl en god sallad på Java, Java som alltid kan man säga. Det är väl i princip Java och Bara Vara som jag hänger på! men kanske borde jag prova på ngt nytt snart :)

Här är min söta M som var så otroligt fräsch och sötis idag!! Som en riktig solstråle! :)



En egen sallad, två dressing och ett speciellt bröd med valmofrön till Maria, för att vara extra besvärlig, inte att förglömma en kaffelatte!! ;)  <3



Härligt med fika, socialt och mkt intressant folk att titta på ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Trippel kaffelatte..hahah

misssyou <3<3

2010-10-17 @ 10:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0