Lördagsglamour! :)

Visst är det väl lite extra kul att få klä sig lite extra fint en dag! :)  Det var minst sagt en oförglömmlig dag, kväll och natt med mina girls! :) Det bjöds på lite enkla snittar och egenhändigt godis!! :)




Det är ju så poppis nu för tiden att doppa simpla marshmallows i choklad och sedan i ett härligt strössel! :)






Tjejerna  får lite piller, för dvs krämper :)




Senare på kvällen blev det perukprovning och visst är de förtjusande söta i dem?! :)



Efter krog och en helkväll på dansgolvet, blev det lite pizza.. :)



Det känns som ni nu iaf är lite uppdaterade av helgens buuus! :) 

Kramisar <3








Kommentarer
Postat av: FotografJohansson

Ja usch vad vi frös! Men trevigt var det!



Åååh vad kul att du har en blogg! Alltid skoj att följa!



Sa till Vanessa igår, att du måste ju vara världens gulligaste människa! :D

2010-11-29 @ 07:52:30
URL: http://fotojohansson.blogg.se/
Postat av: Lotto

Ja roligt med blogg, först var det bara lite dagbok till mina närmaste, men nu är det visst lite alla möljliga från långa Sverige som nesslat sig in ;)

Är jag världens Gulligaste? :) Du och Vanessa är ju världens gulligaste!! :) Ni är i min smak ni!! Gulliga som få, snälla och rara, speciella, okomplicerade!! <3

2010-11-30 @ 22:15:56
URL: http://lottospicknick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0