Fars dag

En härlig lunch med pappa och som alltid är det jag som får välja maträtt! Denna gång valde jag bruna böner och fläsk, vilket jag vet går hem hos min lilla pappilapp också! :)






Det var väldigt gott och de där söta bruna bönorna i munnen smakar helt enkelt nästan för gott! :)







Sen var det dags för farsdagspresent och det sitter väl aldrig fel med lite sjöfrukter och pepparkakskola! :)

Idag är det härliga fredag och en ledig sån dessutom, det blir att helt enkelt att hitta på ngt bus i dag tror jag! ;) Men först blir det lite fixande med plockismaten som det ska bjudas på här i morgon! Det blir dämligen STOR fest hos mig i då!! :)

Lika bra att sätta igång!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0