En härlig vecka :)

Ja det är just var det varit! :) Det är så härligt att få arbeta med mina kära arbetskamrater och bäst av allt är att jag fått skriva mitt önskeschema för nästa period precis hur jag vill!!! :) Helt fantastiskt att bara behöva ta semester fyra nätter och bli ledig en hel månad! :) Så nu har Mia och jag bokat och batalt en vad jag tror kommer bli en HELT oförglömmlig resa till Thailand!! gud vad jag har saknat det landet..
Eftersom vi kommer vara borta så pass länge den här gången, ska jag passa på och sy upp lite kavajer! Har ju försökt att inta en mer kvinnligare stil i mellanåt, för att känna mig lite mer viktig! :)  Ha ha.. härligt att få vara feminim och att det uppskattas! <3

På arbetet har vi numera jättebra stämmning och mina arbetskamrater har lärt mig att sticka! Det är så fantastiskt kul att kunna skapa sina egna vantar, tröjor och mössor, man får ju liksom precis som man vill ha det då! :)

Ett nyttigt alternativ till nattarbetare är Keso och hackad frukt och dessutom smakar det så otroligt gott! Ett annat alternativ är fil/yoghurt med mussli samt med extra nötter, mandlar och härligt goda röda nyttiga jogibär!! :) Jag kan verkligen längta efter detta en hel dag :) Men det smakar aldrig så bra som det gör på arbetet, det är ngt visst! :)


                                                                   Bild med min nya Ip-4
Tusen kramar till er.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0