Starten för planeringen av mitt 30 års kalas har börjat :)

Nu har jag skickat ut alla inbjudningar till mitt 30 års kalas, det är 76 vuxna och 13 barn. Som ni alla läst så står det;

*MASKERAD, och med det menar jag att du får klä ut dig till precis vad du själv    önskar :) Det finns alltså inget tema som många undrat över, va skönt va! :) 
  (med undantag, för allt för otäcka masker då det
   kommer att finnas små barn på kalaset).

*VÄLGÖRENHETSFEST, Jag tycker det finns individer som bättre behöver vårt stöd, så ist för presenter och blommor så samlar vi under kvällen in pengar till de tre orgaisationer som jag valt ut;

*Barncancerfonden

*Världsnaturfonden-WWF
 
*Djurens Rätt

Ni kan själva gå in och läsa om de olika organistaionderna på nätet. 
De organisationerna jag valt, ligger mig varmt om hjärtat då mina absoluta favoriter är just barn och djur <3 
  
      

Har ni frågor om kalaset.. så går det jättebra att ställa de här nedan på "kommentarer" så svarar jag sååå gärna! :) glöm inte att skriva ditt namn, så jag vet vem det är som undrar? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0