Soliga tisdag..

Att vakna av att solen tränger in genom fönstret är en härlig början på denna tisdag.
Själv har jag varit och fyndat lite "bara-måste-så-gärna-ha-ting" som säkert kommer att förgylla min tid många år fram över..



Underbara Cameörhängen från Gina tricot förr 129, nu till fyndpris och endast ett par kvar! 29kr :)



Ett vackert halsband i form av ett äpple. Från H & M förr 59kr men som vanligt betalade jag bara 19kr för det, då låset var sönder, men det var lätt fixat med lite Karlssons klister :)



Inuti kan man gömma något, så som en lite godisbit eller kanske en smula kärlek :)



Åhh så till det vackra halsbandet från Gina Tricot som såklart inte heller köpts till fullt pris, förr 119kr och nu galanta 19kr! :)

Så nu kan jag verkligen njuta av min fynd, som i mina ögon dessutom fyller min smak till max, 
gulligt, fräscht, stilrent och elegant :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0