Shoppingdag på staden!! :)

Hej kära vänner! Idag har det varit en toppendag, dels för att det varit en riktig sommardag och dels för att jag gjort några riktigt bra inköp idag :) 

Dagen började med "frukost" på älsklings cafet JAVA på Kungsgatan i Örebro. Där mumsade vi glatt.. jag, Maria och pregnant Char!! Som vilken dag som helst ska få ut sin lilla söta baby! :) Vi väntar med spänning :)

Sedan blev det staden och några inköp.. Men först kom det ett tåg in till Örebro, med en väldigt speciell person i!! Nämligen Ida från Halmstad!! Bra smakråd för varandra, så gjorde vi några helt klart kodkända köp på BIANCO :)



Biancos kilklacks skor från förra sommaren 900kr ord, nu 450kr :) Skinn och supersköna och bästa av allt, lätta att gå i :)



Bianco Nya för i år, kilklack 600kr så mjuka och sköna och sitter perfekt på min smala fot! :)



Ett fräscht armband i silver och grått för 45kr 



                                       SÅ HELT KLART SUPERNÖJD!

Idag är det inte någon vanlig dag! Idag är det premiär för;  2!!!!





Två fanatiska flickor ska gå på premiären och kom förbi för ett glas rose´ för att sedan mingla runt bland hundratals uppklädda filckor!

Så här såg mina töser ut!! :)



Så sööööta och vackra!!

                                                                  KRAMISAR TILL ER ALLA!!







 

Kommentarer
Postat av: Lilla korsvirkeshuset

Åh vad fina skor!!!! Härligt med premiär, var inte du med?? Saknar dig! Pussss

2010-05-28 @ 07:44:29
URL: http://lillakorsvirkeshuset.blogspot.com
Postat av: Lotto

Nä jag var inte med på bio, har inte följt den där serien.. så jag har nu första säsongen hemma på DVD-box som jag ska mata mig igenom :)



Puss Vitamin

2010-05-29 @ 12:26:58
URL: http://lottospicknick.blogg.se/
Postat av: amyakalillamy

Haha, ja men inte i lustiga huset spegeln!!!

2010-06-01 @ 23:19:27
URL: http://amyakalillamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0