Klänning i sommar :)

Jag ville så gärna ha en lite finare klänning till sommaren för fest och oväntade bjudningar! ;)  Så jag har kikat runt i över två månader och äntligen fick jag hem den perfekta i förr förra veckan.


                                         Den kommer från Lipsy och jag bara älskar den! Här får ni lite bilder..
 


Den är så bedårande vacker.. så glad och nöjd!
 


Det roliga är att jag hade nog gansak bra smak, för en vecka senare gjorde Kenza reklam för den :)

Lipsy 1095kr




Nu ska jag röja lite här hemma, för i morgon kommer Ida och då gäller det att ha rent hus :)



                                                                P U S S      A L L A !!!

Kommentarer
Postat av: Aida

Jättefiiiin klänning.. har sett den. Den kommer passa dig superbra...finns jättefina klänningar på tex Nelly.se :)

Puss & Kram

2010-05-26 @ 14:10:23
Postat av: Charlotta

Halloj! :) Ja den var fin fin! Har du fått tag på någon klänning då!!?? :) Pusssss <3

2010-05-26 @ 15:12:28
URL: http://lottospicknick.bllogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0