Ingen resa till utlandet, men fest på Borgmästaregatan (?) ;)

Borgmästaregatan eller Kungsgatan.. det var det som det var frågan om!? :)

Det har inte varit så lätt att hitta alla adresser till de vänner och bekanta som jag bjudit till den 31 juli. Hur svårt kan det till exempel vara att skriva rätt gata till en vän som bor 30 sek gångväg från min egen? :)
Men tydligen var det fel adress då inbjudan kom åter till mig själv, med en STOR fastklistrad gul lapp= Fel adress! stod det :) Så stackars Dorota har fått gått och undrat i fyra dagar om hon kanske gjort något fel, för att inte blivit bjuden :)

Men nu är mysteriet uppklarat, Kungsgatan övergår till Borgbästaregatan så nu vet jag det :)

Och eftersom det inte blev någon resa utomlands, så var det ju ett ypperligt tillfälle att knalla ner femtio meter till Dorotas och Davids galanta våning. Grillning stod på schemat och vilket grillparty vi fick!!

Garnnarna sträckte över staketet svenska kräftor till oss, som bara var sååå goda! I utbyte fick det vår godisskål, som vi senare fick tillbaka halvfull, bra byte måste jag säga! :)



Jag lärde tjejerna att suga ut det goda ur huvunen på de röda krabaterna, mums tyckte de! :)





Utgång till Strömpis och en superlyckad kväll verkligen :)

                                                    P U S S!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0