Eurovision song contest

Igår var det lördag och tjejfest hemma på Bråkmakaregatan!!

Jag, Ida, Maria, Katarina, Monika, Jasmin och hennes två små söta barn Agnez och William, Linda och Jenny. En hel liga alltså!! :)

Vi var helt inne på betygsättningen, eller rättare sagt JAG fick dom att poängsätta låtarna på kvällens Eurovision song contest vare sig de ville eller inte! ;)



Som ni ser lite längre ner på sidan, så var vi väldigt aktiva i början, men sedan fick vi nog lite spratt i benen och irrade runt en massa.. :) Efter Tysklands bidrag blev det dock färd mot Villa Strömpis. Vi ville verkligen inte stå i någon tråkig kö, så vi hann tyvärr inte sätta betyg på de resterande..
Det verkade dock som om vi fick med de viktigaste, eftersom Tyskland tog hem segern iaf :)

Cool låt tycker jag!

God cider!!

En väldigt god Cider drack vi igår också. Från Carlsberg med smak av mango och hibiscus, fräsch och inte så söt 17kr på Systembolaget.


 






Maria bjöd på skumpa och vi kände oss riktigt lyxia :)




Maria, Jenny, Jag, Ida, Linda



Här kommer våra poäng..




En supertrevlig kväll!



Idag har Ida och jag legat på min innergård och solat och ätit bakpotatis med curry och kycklingröra.

Riktig sommarvärme idag :)

Ett tu tre börjar Ida att asgarva åt mig när hon ligger på sin handduk, när hon för första gången i sitt liv upptäcker att man kan se ansiktet från åvansidan, uppochner!

så att hakan blir själva näsan och överläppen blir underläppen. Jag och min yngsta bror gjorde så när vi var små och det ser bara föör roligt ut :)

Ida skratta så mycket så att vi fick ett helt hysteriskt skrattanfall där ute på gården i flera minuter!!!!! :) :) :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0