En fullspäckad da´ släkträff, grill och Ritz

Hej alla min kära blogg-läsare!
Statistiken för mina besökare ökar och det är fantastiskt kul! :) lämna gärna ett spår efter er.. :)
 
Gårdagen var en fullspäckad dag.. Det började med att mamma hämtade mig i sin lilla guldiga bil :) Därefter fick jag släppa av min lilla söta mamma i sin bostad i Fjugesta. Där ifrån var gamla vägen till Gullspång lätt till hands och bara 7.7 mil att köra!  lätt som en plätt :) Vad var det som skulle ske i min sommarstad Gullspång då? :) Jo, det var dags för den stora årliga släktträffen! :)
En så otroligt trevlig träff det blev och det verkade alla tycka!
67 stycken släktingar kom och det var nog rekord :)




Åter i Örebro igen, ville Maria komma över och grilla hos oss. Bra ide´ tyckte vi, eftersom vädret hade växlat från blåst och grå himmel till eftermiddagens 20 plusgrader och strålande sol! :) 

Ett härligt gäng kom till Bråkisgatan och det blev en superlyckad kväll.



Maria, jag och Aida
(bilden är från Marias schysta kamera :) 

Senare på kvällen kom ett glatt gäng från Härnösand på besök. I det gänget var det bla. min kära Ida som kom med energi av bästa slag :)
Hela bunten hade varit på bröllop i Örebro, men nu var det dags att trissa igång kvällen med lite party på Ritz.
Nattamat på Burger King var en härlig avslutning! :) GOOOOT GOTTI GOTT GOTT!


Kommentarer
Postat av: Aida

Heeej Gull!

Jättetrevligt i lördags...

Det måste vi göra om snart igen...dock hemma hos oss.

Återkommer inom en snar framtid om datum och tid för min och Älsklings Inflyttningsfest ;) Såå kul...



Puss&Kram

2010-05-17 @ 11:15:21
Postat av: Charlotta

Hej söööta Aiiiida! :) Ja det var så trevligt att ni kom! Jag ser verkligen fram emot inf fest snart!! :)



Puuuuusss o kramissss Lottis

2010-05-17 @ 12:06:02
URL: http://lottospickninc.blogg.se/
Postat av: amyakalillamy

Haha min OERHÖÖÖRT SCHYSSTA kamera. Ähum copyrighten här du, den är min va ; P? Snacka även med min agent : PPP

2010-06-01 @ 23:22:24
URL: http://amyakalillamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0