Uppsala på födelsedagskalas! :)

Då var det 30 år sedan min allra käraste barndomsvän föddes och efter 23 år av vänskap fick jag så glatt vara med och fira hennes födelsedag i Uppsala.

Otroligt trevligt och med otroligt trevliga människor!



Här är den vackra tårtan som födelsedagsbarnet själv komponerat i hop, och vad vi inte visste var att den innehöll nästan en liter grädde :) Det var väl därför den var så otroligt god antar jag! :)

Men före denna tårta hade Lina dukat upp det trevligaste buffe´ du kan tänka dig. Smakrik och vacker och alla var så impade av den, så att fem kameror missade att helt föreviga detta ögonblick. Jag kan dock garantera att den var otroligt manifik! :)



Två blommiga tjejer i sina bästa år  :)


Ett vackert barn, i prickig klänning från H&M



Vad säger katten? och vad säger Frasse? ;)

När den söta lilla donna tog sin middagslur, så passade Lina på att visa mig Uppsala där jag varit aldeles för lite i mina dar.. Solen lyste och jag fick mig en skaplig bild hur centrum såg ut..

Vi gick in i ett butik full med roliga inredningprylar i alla möjliga färger högt och lågt.. Tog en bild på födelsedagsbarnet genom ett teleskop av ngt slag.. den blev lite cool men en aning suddig.. :)



Tack för trevliga dagar i Uppsala!!!! :)

Kommentarer
Postat av: Lilla Korsvirkeshuset

Vilken mysig helg du verkar haft min fina vitamin! Räknar ned dagarna tills vi ska ses, saknar dig sååå! Puss Angelica

2010-06-15 @ 07:15:16
URL: http://lillakorsvirkeshuset.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0