Tisdag och onsdags-smys!!

En liten viss söt person ringde här om dagen och frågade mig och jag ville gå på bio! :) På Kommissarie Späck :)
Det var ju såklart ett givet Ja som svar, gu så myyysigt!! :)

Efter filmen gick vi hem och kollade på ytterligare en film, nämligen Australia :) Den hade inte N sett så det vart ju perfekt! Dock är den ju ganska lång, så vi sov lääänge i dag :)

På morgonen gick jag ut och solade och N gjorde vackra julningar över gräsmattans ytor! Sommar sommar!

Kl 12 mötte vi upp "farmor" som precis klippt ny frisyr, hon var sååå fin. "farmor" bjöd oss på varsin god räksallad på Aivy på Stortotget, väldigt fräsch och god!



Sedan blev det lite shopping på staden och en ny bikini åt N, rea dessutom! Från 99kr till fydpriset 29kr KLIPP!! :) 

En glass på allt detta var ju inte helt fel! Så McD fick stå till tjänst med två Mc flurry "marängsviss" Gooood!! :)  Smakade verkligen choklad, banan och juvlig maräng...



Nu ska jag skriva inköpslista till midsommar!! :)

Kramis!!





Kommentarer
Postat av: Karro

Var mysigt det låter:) guud vad fina "N" har blivit stor ;) Ser framemot sommar ! PUss

2010-06-23 @ 22:44:10
URL: http://karolinarosenknopp.blogg.se/
Postat av: Lotto

Ja visst har hon!! Snart får du träffa dom :)

Kram Lottis

2010-06-24 @ 08:41:31
URL: http://lottospicknick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0