Tisdag och arbete

Nu var det tisdag och nu har jag varit ledig i nio dagar, det går sååå fort.

När man arbetar natt som jag, blir mattiderna i en enda stor röra. Därför måste jag tänka på att jag verkligen får i mig nyttig och näringsrik mat. Det är kul och det finns verkligen mycket att välja på om man bara vill :)

Jag har lagt av med mackor med 60 procentigt smör tex, nu kör jag fjällbrynts 8% hushållsmjukost och gjort det i ca ett år och det märks! :)

Kul att vi fått ett otroligt trevligt gym Motionsform precis bredvid min port också, där springer jag på löpband och det är så roligt att se, puls/hjärtslag, hur länge man sprungit, hur långt och hur många kalorier man gjort av med. Samtidigt kan man kolla på sin egen tv-kanal mitt i allt :)  Inte dåligt att kolla in Hollywoodfruar samtidigt som man springer av sig kalorier :)

Dagens frukost:







Musli från Ica, med russin, banan, ananas, kokos, dadlar, papaya, pumpafrön, mandel, hasselnötter, pekannötter, fullkornsflingor, havre, vete mm.. :)

Friggs MultiWoman vitaminer. Sååå bra, man tar en påse varje dag och känner mig verkligen pigg :) Men framförallt, har mitt hår blivit så tjockt :)

Dagens frukost alltså! Nu kommer snart den andra Ida från Härnösand på besök hit! :) Så vi ses lite senare..

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Lilla Korsvirkeshuset

Du är väl bara för söt min fina vitamin!



Kram,

Angelica

2010-06-01 @ 22:08:45
URL: http://lillakorsvirkeshuset.blogspot.com
Postat av: amyakalillamy

Nej men NU är jag här inne och kollar!!! Du är ju superflitig! Jag har inte kommat sen du var i thailand haha, men nu förstår jag varför du tänkte AHA maria bah ooooo sno stilen ; P Ojojoj vad mycket läsning jag har framför mej. Och bilder från i lördags HÄR och inte på fejjan ser jag. Hur många besökare har du jag har haft 22 som mest hihihi. Puss o kraaam sessi

2010-06-01 @ 23:13:58
URL: http://amyakalillamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0