Pyssel..

Den långa hårda och otroligt kalla vintern som varit, fick jag erbjudandet att åka bil med min arbetskamrat till och från vårt arbete. Då vi hade det väldigt tungt på jobbet en tid, kändes det i alla fall otroligt lättande att få skjuts de nätter vi arbetade tillsammans. Därför gjorde jag denna söta hink, med en massa gottis i till henne!!  :)



Hon blev såklart superglad! :) Vi bor bara 50 meter ifrån varandra och hon ska ju ändå åt samma håll, men uppskattning ska verkligen visas och belönas tycker jag!



Skönt att ha något att göra då och då, när VM suger! :)  Sydde ett par vimplar igår igen och denna gång i lite mingrönt/turkost.. :)





Sköt om er sötisar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0