Härliga soliga dagar! `¤´

Tjejligan träffades i en av Örebros härligaste parker, där avnjöt vi sallad med kyckling och fläskfile´ samt hembakat bröd. Hur gott smakar inte maten på Pick nick ni förstår kanske varför jag döpt min plogg till Picknick?  Är det något som är mysigt så är det väl i alla fall pick nick ;)  Det är roligt att överraska någon med en korg på en filt och särskilt när ingen riktigt vet vad som finns i den där korgen mer än du själv :)
Den här gången blev det knytis villket innebar att det blev överraskning för alla den här dagen :)



Här låg vi och pratade i nästan fem timmar..  tjejer har verkligen mkt att prata om.. :)  Fniss fniss :)



Jag hade med mig en varsin sallad till oss, det kompletterade Jasmin bra med fläskfile´, potatis och egengjord rabarber och hallonpaj :) Dorota hade med sig en fantastiskt god lemon & Ginger Marabouchoklad och Katarina tillförde våra magar med solmogen melon och brämhults smothie!!



På kvällen tog Katarina och jag en sväng till O´Learys kareokebar där vi lyxade till det med en härlig drink! Jordgubb och vattenmelon! :)





E N   H Ä R L I G   D A G   M E D   A N D R A   O R D!!   <3


Kommentarer
Postat av: Aida

Guuud vilken häärlig drink :)

Hoppas vi kan ses något nästa vecka, och ta en drink eller 2 :)



Puss & Kraaam

2010-06-18 @ 20:25:34
Postat av: Lotta

Ja dom var verkligen supergoda! :) Ja ska vi ses på måndag? Jag sover, men sen lunch vid 13:00?



Kramizzzz

2010-06-18 @ 23:42:12
URL: http://lottospicknick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0