Dagen efter Sveriger nationaldag

Ja då var det måndag och dagen efter Sveriges nationaldag. Som nästan gick mig helt oberörd förbi..
Har tänkt på att svenska flaggans dag har blivit så tråkig nu när det blev en röd dag. Alla affärer är stängda och folket sitter verkligen inne och klurar..
Tänk va roligt om affärerna var öppna, liv och rörelse på stan, pampiga musikkårer som färdas fram på gator och torg med enorma publiker. 
Tittade på gårdagens sermoni från skansen, det var trevligt och mäktigt. Men det var ju just där i stockholm!!
Mer till Örebro tycker jag!!
Men nu snart är det bröllop och sedan kommer kungafamiljen hit i augusti! :)

På torsdag tar Fanny studenten :) Hon går ut en vecka senare än de i Örebro och det ska bli så kul att se mitt lilla brorsbarn ta studenten!! :) Själv var det elva år sedan en annan åkte på lövat flak :)

Sjung om studentens lyckliga dar.. :)  H Ä R L I G T ! !


Idag har det som v a n l i g t  :) blivit lunch med Aida på  J A V A  i Örebro, så supergott och fräcsht
som  v a n l i g t ! ! :) 


Idag gjorde jag ett riktigt fynd, två tuffa bälten för 78kr



Kram till er alla :)

Kommentarer
Postat av: Lilla Korsvirkeshuset

Super fina! puss!

2010-06-07 @ 21:46:49
URL: http://lillakorsvirkeshuset.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0