Halmstad nästa!

Det vore synd att inte fortsätta ned åt, när man liksom redan är på G. Så en tripp till Halmstad för att träffa Ida blev det!!

En skön stranddag i Tylösand med after beach blev en riktigt bra start på det lugnare campinglivet vi haft. Skönt med en riktig dusch också som inte slukar fem-kronor var 3:e minut heller..
ist för femkronor hade vi med oss ett riktigt gott vin till Ida. Just nu minns jag inte vad det heter, men jag ska ta en bild senare så jag kan dela med mig av den tasten! :)







Tylösans afterbeach är verkligen att rekommendera om man vill ha ös!! :) Bandet DU & JAG gör inte saken sämre heller. Otroligt proffessionella också!!
Utsvultna efter en hel dag på stranden, gjorde Ida i ordning hemmagjorda hamburgare till oss alla. Och gissa om det smakade bra? ;)  Det var så fantastiskt gott!!



Ha en supersommardag allesammans! :)




Kommentarer
Postat av: amyakalillamy

Men ni sööötisar. tur att jag inte var med där på AB:n för jag hade blivit nedtrampad och blitt tvungen att hytta med käppen ; P Hamburgaren däremot hade jag gärna gnagt på och Lottis du kan väl DHL-a nåra sånna där skaldjur som du och addis håller på och läskas med <3

2010-07-13 @ 15:47:34
URL: http://amyakalillamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0