Efter Halmstad blev det Mellbystrand.

Efter Halmstad blev det Mellbystrand till mina vackra goa kusiner och underbara moster! :)
Där bor dom på sommrarna i sitt trivsamma sommarhus och jag fick glädjen att göra dem sällskap ett par nätter :)



Eftersom jag älskar köket, så fick jag stå för marinad och grillning!  Det blev kare´ med kokt färskpotatis, tomat- och mosarellasallad med vinegrette och hackad lök. Vitlöksbröd!



Den härliga jordgubbsduken är en gåva till moster förr, förra sommaren! :)



Här var veckans yngsta gäst, söt som gull!! <3



På tisdagen blev det tacos, och jag tror verkligen inte att vi missat något! :)  eller har ni några mer goda förslag? :)



Tack kära ni, för att jag fick komma och träffa er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0