Barbecue

Blev bjudna på barbecue hos Idas sambos kusiner, de grillade helstekt gris villket jag inte ätit på 15 år. Vi grillade det en gång om året med kyrkan där jag bodde när jag var liten, fast då åt jag mest pinnbröd med smör och kanel! :)
Jag måste säga att det kändes väldigt makabert att titta på den där grissen som snurrades runt, runt.. Men de försäkrade mig att den hade dött fort och att den hade haft det bra enda tills denna dag.. men jag var fortfarande skeptisk till detta.. :/

Ida och jag hade gjort en chokladtårta till värdparet som vi tog med oss :)









Här är den stackars grisen :/

Jag gick och gosade med taxarna som var dom sötaste och gosigaste i världen! Jag frågade om jag fick ta med dom hem till Örebro, det gick bra bara jag lämnade tillbaka dem när jaktsäsongen började ;)



Dom var så gosiga och dom ville bli burna hela tiden! :)  TACKA VET JAG TAXAR!!!! <3  Själv hade vi en liten Selma när jag var liten, hon var det gosigaste och jag älskade henne så!!
Hon var släthårig och svart med lit brunt..


Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0