Äta körsbär i Tylösand ;)



Några dagar på hemmaplan, men för 17! Jag har ju semester så varför sitta hemma? :)
Så jag tog tåget till Ida och här blir det bara sola, sola, äta, dricka gott vin, äta igen och sola... Ja ni fattar.. :)
Men det är väl så semester ska vara, bara ha det gött! :)



Här skiner solen, och det är ju så fasligt gott att grilla då, så jag kan verkligen inte få nog av det så här års! :)

Men det är klart, man kan ju inte bara grilla hela tiden så en tag tog vi lite shoping på sataden i Halmstad. Jag hittade en sprits till att garnera tårtor och dyligt..




179kr från Lekue



En bananskivare, väldigt bra om du ska göra mycket och snabb marängsviss! :)



Sen slog jag till på ett tårtfat oxå! 169kr på Lagerhaus.



Ja det var lite rapport från Halland! :) 

Kramar och sol till er alla! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0