30 årskalas/Välgörenhetsfest/Maskerad!

Ja nu är det bara en vecka kvar till min fest!!  Hoppas alla klurat ut vad ni ska vara utklädda till? :)
Som sagt, är det ngt ni undrar över så hör av er!! Inga frågor är dumma..

Tyvärr så har toastmastern hoppat av som jag fixat, men har ni några förslag på vem som skulle passa för detta uppdrag så är det bara att ni hör av er! Det är ju ett stort ansvar så jag vill inte pracka på någon detta en vecka i förväg.. annars så tar vi det som det kommer! :)

Festen börjar kl 16:00 och då är det fördrink och lite info för programmet under eftermiddag/kvällen.. Sedan blir det mat, bordsvisor, lekar, desert, snacks, utlottning av bästa klädda, disco ;) och nattamat!!



Här är de sparbössor som kommer att stå framme under kvällen. Valfritt bidrag lämnas i dessa ist för presenter och blommor.
Allt går till dessa tre fonder!


Jag har tagit mig en prommenad från Örebro Slott till lokalen och det tar 14 min att gå! Lätt väg :)  Hör av er om ni inte hittar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0