Karibiska havet :)

Hej pa er alla, har inte kommit at internen for ens nu.. Vi har varit pa sa mkt aktiviteter.. Hotellet ar superfint, maten lyx och tre pooler att valja mellan, arien for hotellomradet ar som city Orebro, man behover altsa inte lamna hotellomradet for att roa sig, det finns sex reastauranger och tio barer.. :)

Igar var det hoga vagor och jag och PIP kampade emot dem i 30 minuter, vi var helt slut :) det var ca tva meter hoga.. Men man kan inte ga mer an sex sju meter ut for de ar sa otroligt starka..

Jag ska lagga in bilder senare idag.. sa ni ser hur vi har det..

Ps. alla manniskor har gar runt med ett leende.. alla ar saaa vanliga.. :)



Kramar

Kommentarer
Postat av: Ann-Kristin - Mamma

Hej

Vad skönt att ni hörde av er. Jag var orolig som vanligt. Ja passa er för de höga vågorna för det kan bli undervattenströmmar.



I helgen är Sonja och Bengt hos oss. Vi äter och spelar kort och promenerar i 4 grader - solsken.



Vad bra att ni håller er inom området. Stort som Örebro centrum låter ju som det passar er.

Vi hälsar alla till er,

Kramar från Mamma och Enar.



2010-02-07 @ 14:03:20
Postat av: Ann-Kristin Wideheim

Hej

Vilket fint foto på Dig. Bilderna är sega om de inte förminskas ner till 25 % då är de lätta att skicka via epost i alla fall.



Innan ni åkte var prognosen för vädret ganska regnigt. Hur är det nu? Hörde på radio att det hade börjat regna i Haiti och att det blev lerigt för människorna där.

Skriv gärna lite ofta eller till min mail eller skicka ett sms.

Må så gott!

Tusen kramar till mina älskade kära underbara fina

musikaliska smällkarameller.

Mamma och Ann-Kristin

2010-02-09 @ 17:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0