Onsdagsmys på staden! :)

Träffade lilla Mia här om dagen för att diskutera i hop oss om Thailand, men tror egentligen att alla runt om oss är mer oroliga och har mer funderingar på vart vi ska ta vägen och vart vi ska bo i Thailand än oss själva.. vi blev inte särskilt mer kloka på vår diskussion mer än att vi vet att vi ska få låna ett stort hus av Mias abetskamrat i Phuket de första dagarna. Vi tar liksom en dag i taget och det känns som det absolut skönaste att inte behöva ngn press o stress.. Jag kan faktiskt inte förstå att vi åker snart.. :)

Här är en bild från första året jag åkte.. Jag älskar den så.. och det halva snäckskalet ligger hemma på ett fat tillsammans med stenar och snäckor från hela världen.. <3



Den är så vacker för mig..



Mia ordnar inför brankårens julfest för 105 personer.. stort uppdarg så jag hjälpte henne med den underbara "paketleken" :) Den har jag lärt mig av min underbara "lillakorsvirkeshuset" kusinviatamin, sedan lärde jag i min tur ut den på Mias maskerad och nu ska hon i sin tur ha den på denna fest i helgen för Brandkåren :)



Senare på dagen.. träffade jag Katarina och vi gick och tog en god, god pasta på Crepperiet och avslutade med en "After eight-kaffe" och jag en "Chai-the"  Helt fanstastiskt goda! Men väldigt mättande vill jag lova! :)







En otroooligt härlig och mysig dag på alla sett och vis! Det hjälpte ju oxå till att jag möttes av min matte-lärares breda lende på onsdagsmorgonen! Då hon sa till mig;
-Charlotta du sa att du var lite osäker på dina kunskaper till provet igår.. men det övernsstämmer inte med ditt resultat.. Hon visade mig då 35/35 p   Wiieeeee!!!!! :) Jag blev sååå himla glad!! Då sa hon;
-jag tror att du måste gå hem och skriva på ditt kylskåp med en whiteboardpenna; "att jag är jättebra på mattematik!"  :)   Ha ha.. mina lärare är verkligen heeelt fantastiska! :)

Det är så logiskt... <3


I morgon är det fredag och då blir det lite after work!! :)

LOVE




  

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej min Lotta

Äntligen har jag fått vara med på dina fester med dina härliga vänner. Vilken mat, vilken entusiasm och vilka kläder. Tack för att jag fick delta.

Mamma

2010-12-04 @ 20:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0