Viktoria och Daniel på besök!

Ja visst förstår ni! :)  Nu är 200 års jubeleet firat och jag lyckades få plats längst fram vid kravallstaketet.. här kommer lite bilder.. En aning suddiga, men håll till godo :)



Viktoria, Carl-Philip, Daniel och så skymtar ni Silvia i rosa :) 



Madeleine och Carl-Philip och Säpo som skymmer alla bilder.. Girrr!! ;)



Daniel och Viktoria hälsar på folket.. :)





Och här tittar hon på mig!!! :)





Det var oerhört trevligt att få se dem så nära, kändes nästa overkligt och gör det faktiskt fortfarande!! :) De var så vackra och glada och hälsade och vinkade åt oss alla!

Ha en riktigt trevlig tisdag allesammans! :)
själv ska jag ha min första lektion matematik idag!! :) Hur var det nu man räknade pi, roten ur, upphöjt till, vinklar.. osv  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0