Några läckra inköp :)

Hej och goddag!! :) Hoppas ni mår bra!!?? Jag mår prima och har nu heeeelg! En välförtjänt sådan!! :)

Ja som jag berättade så tog min mamma och jag en sväng på staden igår, och hon skulle promt in på butiken Eva, villken jag inte besöker ofta ;)  Men men.. mamma krängde på mig ett antal plagg, de flesta var faktiskt riktigt läckra, dock var ju strl väldigt stora och jag skulle nog behövt storl 32-34 om det nu skulle ha funnits.. 
men hipp som happ så hittade vi ett ställ med 70% så varför inte ta en kik!! :)

Tur var väl det, för då hittade vi nämligen den här fräcka västen som kostat 598kr och nu 179! :)



Sedan tog jag en sväng in på Sisters och hittade en reatröja 199kr Jag älskar bomullströjor!! :)



Väskan hittade jag på butiken A Anorlunda, och visst var de minst sagt anorlunda!! :) Jag föll direkt!! Precis min stil, rak, enkel och inge rysch pysch som jag avskyr!





Jag handlar aldrig väskor så jag kunde med gott samvete köpa denna i äkta skinn 895kr
Väldigt finurliga fack och så får man plats med en mini laptop oxå!  så man kan blogga i tid och otid :)

Tog en sväng in på Cubus där de hade 50% på all skönhetsvård..

.







Härliga färger, me like!! Och halva priset me like more!!!! :)


Ha en fin fredag allesammans! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0