Kräftkalas på Brasseriet!

Jo det ska jag säga att detta ställe fick högsta betyg! :)

Vi blev minst sagt förvånade när vi kom till vårt bord som var fullt uppdukat i minsta detalj!! :)



Hela gänget! J, jag, I, F och M



Fin service, kräftor, kräftröra, såser att doppa, kryddost, en stark hård prästost, västerbottenpaj och gott knäckebröd! :)



stora klor och jag lärde mina vänner hur man ser skillnad på honor och hanar! :)



Uppstyrt med hatt och haklapp! :)



Hallands fläder såklart!



Dekoration från topp till tå! :)



F tar ett sista farväl av sin röde kompis!



Jag och I förevigar kräftkalaset!



Stora klor och jag fick enn baddare!!! :) De var så goda i smaken! Hjälmaren kom de från...



J visar upp en fin!


Så bara massa pluss till Brasseriet!!! Dessutom blev jag bjuden på kalaset av mina kära kompisar char och M!! Gu så gulligt av er!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0