Dröm boende.. :)

Men det är endå något visst med högt i tak.. Om jag får önska så skulle jag vilja ha ett hus med en plätt trädgård som lagom var stor för lek och bus för ens framtida barn. En plätt med gräs, men senda mycket vitt grus och plattor så allt var lättskött. Inga rabatter, men blommor i krukor massvis!  :) Ett vackert växthus med grönsaker och kryddor för att kila dit barfota i dagg för att inhämta en knippe gräslök eller mynta.. eller varför inte ett citronmelissblad till Tet  :) 



Vackra växthus.. jag längtar tills du är mitt :)



Detta hus är helt nybyggt "mälardal" detta är i min stil.. högt i tak, mkt ljus in..     Ska skrapa några triss först eller så tror att jag börjar spara redan nu! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0