Blåbärsskogen

Efter en god sömn, äntligen! Fick Jasmin och jag ett språng till blåbärsskogen och vips hade vi dryga två liter på 30 min :)
Efter ha sett videon om de stackars grisarna så kändes det som om jag skulle kunna leva i skogen och äta blåbär och svamp för resten av livet :(

Men man känner att man börjar bli gammal, för jag tänkte hela tiden på att jag önskade mig en pall att sitta på i mellan åt! :)



Blå om fingrarna blev man, men det hör väl till! :)

Nu ligger de i frysen och hoppas att de ska bli fler, så man kan göra mkt gott i höst! :)

Kramar till er alla och ha en trevlig onsdag, själv är jag ledig två nätter nu, så skönt!

I morgon ska jag o min kära sambo på invigningen av Molly bar i staden, det ska bli spännande!
Dessutom skulle vi bli bjudna på deras avsmakningsmeny och det är ju alltid kul med ngt nytt! :)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0