30 juli! My birthday!

Här kommer en bild på en nyvaken Lotto precis fylda 30! :)


En härlig bricka med en röd vacker ros, en hjärtformad blomma, men vad kallas dessa skulle så gärna vilja veta namnet, någon som vet? Skriv gärna kommentar! :)
Två goda mackor med köttbullar, skinka, korv, ost, gurka, sallad och dessutom flaggor och ljus!!! Och en söt liten plastsak med en trea och en nolla ;)

Men när jag tänker efter så fick jag ingen sång, asch det kanske var lika bra ;)



Sen fick jag den finaste braigaste presenten någonsin (förutom ett My little ponny-hus som jag fick när jag fyllde 8år en gång, då var det pirr i magen! ;)  En BOX att få åka till Stockholm och göra en aldeles egen parfym!!!! :) Det ska veerkligen bli sååå fantastiskt kul, och jag gick in och kollade på omdömmen, och alla har skrivit att det var så värt pengarna och att personalen var så kunniga o trevliga!

Under professionell vägledning av en parfymterapeut skapas min doft samtidigt som jag ska får en avkopplande stund som tydligen bjuder på oväntade doftassociationer och överraskande slutsatser! :)

Sen får jag en helt unik doft som jag själv komponerat och som jag får ta med mig hem. Mitt unika nummer lagras i en databas som gör att min parfym kan skapas åter åt mig igen!! Jag bara längtar till när jag får sätta igång! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0