Solen kommer.. och lungorna fylls med :)

Jag känner verkligen att jag mår bättre när värme och ljus kommer fram. Det låter nästan som jul, men jag menar faktiskt sommar :)
Var hos läkaren i veckan för min månaders långa hosta som jag blivit lite orolig för, men det var ingen fara med den och det kändes skönt.
Jag fick blåsa i en så kallad peppmätare, för att se min lungkapacitet. När min läkare sedan tog fram en tabell samt frågade efter min längd, vikt och ålder utbrast han; 
-Men Charlotta du blåser ju som en karl! :) Du har otroligt tryck på dina lungor, också log han :)
Jag sa att jag sjunger mycket och att jag fått tränat mycket på just luftintag. 
-Där har vi det sa han, fortsätt sjung! :) 

Idag bokade Ida och jag resa till Cypern. 29 grader står det på internet, så vi hoppas att det håller i sig.. :) Jag behöver sol, jag känner det.. verkligen.

Love love love.. <3


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0