Hemlangtan!!

Hej igen..

Vadret ar toppen, men jag har fatt blasor pa mitt skinn, det ar liksom for stekande hett har.
I morse akte Magnus till en annan O, for att traffa ngr vanner fran Orebro, jag fick folja med om jag ville, men det ar 4 och en halv timmes batresa och jag orkar inte packa allt igen for att halsa pa nagra fran orebro.. Vara planer har helt gatt i kras, for vi skulle ju kolla vattenfall. Men M ongrade sig ju nar vi var i Bangkok, efter det skulle vi till Kho pangang (eller hur det stavas ;)  
Men jag har det bra har pa phi phi och jag far umgas med Ole han som motte upp mig forra aret som Maria kanner. Han kanner sa manga manniskor har och da kanner jag mig trygg. Umgas nu med en flicka fran Engelholm som jag kanner genom Ole. Jattegullig tjej.

Idag ska jag mota en dykinstruktor, for jag maste gora nagonting vettigt efter all festtande. Jag ar ju livradd for vatten, men kanske kan de bota det.. Han sa att han isf skulle boka in mig pa en mindre grupp sa jag kan fa mkt hjalp. Men jag har inte bestamt mig an, ska ga igenom allt nu pa eftermiddagen och jag ska fa bocker att lasa. 

Jag kan bara saga att jag fick sadan hemlangtan igar sa jag grat, fy!  Hoppas det gar over snart!!  Saknar er alla SA!!!!! 

Kramar

Kommentarer
Postat av: Angelica

Men lilla hjärtat!... Den västa hemlängtan infinner sig alltid efter första veckan, sedan brukar det bara bli ljusare. Om du trivs på Phi Phi, så stanna där, du behöver inte resa runt i Thailand bara för att andra tycker att man bör det. Men om du vill se något annat men som ändå är tryggt och säkert med en massa turister och svenskar så ta dig till Kata beach, där kan du boka in dig på ett hotell som heter Sugar Plum, ett kanon fint hotell där du till 100% kan känna dig trygg. Det ligger ju inte så lång resa från Phi Phi heller. Var rädd om dig och ring om det är något! Stor kram Angelica

2009-03-02 @ 06:47:28
Postat av: Mamma

Min kära älskling.

Hade du hemlängtan? Tur att din kusin uppmuntrar och stödjer dig. Allt är bra här hemma så det kan du känna dig trygg över. Du vet jobb och jobb.

Kram från Mamma

2009-03-04 @ 19:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0