Ole fran Norge.



Har ar Ole fran Norge, som jag lart kanna genom Maria W. 

Nu har jag foresten bokat in mig pa dykning!! Jag ska fa se hajar! :/  Hu.. men han som ska dyka med mig sa att de ar bara tva meter langa och simmar bara omkring i cirklar runt oss.. Det lat jattttetryggt!! He he..
Sa i morgon ska jag ga upp kl 7 for att infinna mig vid dyckcentret kl 8. Turen varar i 6 timmar, och jag har provat ut fenor till fotterna, kunde inte lata bli och fnissa till, sag valdigt komiskt ut ;)  Vi ska ga ner pa 12 meter, men jag vet inte om jag tors helt, vet inte ens om jag tors andas i den dar masken.. oj oj.. men jag far gora ett forsok, vagar jag inte, sa vagar jag inte.. men man maste ju gora ett forsok.. :)

Tack Angelica for dina rader.. kanner mig lite piggare o gladare nu <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0