Mosquito bites!!!!

Ahh!! jag har verkligen blivit sonder biten pa benen, sakert ett femtiotal myggbatt, det rakte inte med 28" insektsspray, utan fick kopa en mer aggressiv pa over 89"   Det ar inte sa skonsam for halsan, men var helt enkelt tvungen.
Jag kunde inte ens sova i natt pga att det kliade sa fruktansvart. Som tur hade jag med mig handsprit fran jobbet som jag far badda pa da och da..
Det ar dels de vanliga sma myggorna men ocksa en sorts liten mini fjaril som gor de varsa batten!

Ett gang ungdommar som jag traffade och at mat med igar,  visade deras arr dom hade fatt av de har sma fjarilarna och jag ser att det ar de som jag rakat ut for. Jag och mina myggbatt, det anda possitiva ar val att jag kan ju iaf inte tvivla pa att nagon alsakar mig ;)

Det har varit daligt vader nagon dag da och da har pa Phi Phi.. och i forrgar kom regnet och bara oste ner och jag har aldrig i mitt liv sett sadana blixtrar eller hort ett sadant oskdunder i hela mitt liv..

Jag ar fortfarande sjalv pa Phi phi och M kanske kommer om nagra dagar..  De ungdomar jag traffade igar var fran Goteborg och de ska resa runt i fyra manader.. :)

Nu ska jag traffa ett gang fran Holland for lite mat och senare mota upp Goteborgarna igen.

Kram pa er alla!


Kommentarer
Postat av: Ville

Hej kära lillasyster hoppas allt är bra.Här hemma håller snön på att försvinna, skönt.

Du får vara försiktig på kvällarna så du inte blir bortrövad eller drogad där borta.he he

Ska bli kul att se solbrännan efter 3 v. och korten förstås.Hoppas du håller humöret uppe när du åkt så långt bort.Vi träffas väll i helgen som kommer?

Gustaf var på bio med Maja i Onsdags, han skrev nummret i telefonen 4 gånger innan han våga ringa.

Dom var så söta när dom travade iväg tillsammans mot popcorns kön.Ha det så bra nu och ta hand om dej syrran.Ville

2009-03-06 @ 18:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0