Fisk


Idag gick Mange o jag till en skaldjursrestaurang, det passar verkligen bra eftersom Mange hatar skaldjur ;) men jag tvingade med honom och han tog kyckling med sotsur sas.
Jag tog en hel grillad fisk och jag fick peka ut den sjalv ocksa :)   Den var enormt god med bakad potatis till :)
Mange har tagit kort, for mitt minneskort ar fullt ska forsoka kopa ett till i morgon.

Har ar jag pa bilden och for er som inte vet, sa ar detta det vanligaste sattet att dricka drinkar pa. I en hink! "bucket"  :)

Nagra har undrat nar jag kommer hem egentligen, jag kommer hem den 14;e mars 2009 vi lunch, da har jag fatt for mig att min alskade mamma kommer moter mig vid taget!!
Efter det langtas det till att fa pussa pa min kara Andreas :) Nu pa LORDAG altsa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0