Ost o Schex! :)

Idag blev det helt bestämt att min kära kusinvitamin kommer till Örebro i april, påskveckan!  :)
Vi försöker alltid boka 90 dagar innan, så tågbiljetterna blir så billiga som de bara kan :) Samma blev det den här gången ca 490kr tur och retur Malmö-Örebro, det är bra pris det!! :) 
Så nu är det bara att räkna ner dagar, det går på något sätt lättare då, när man väntar på något superkul!
Så nu blir det ju först nedräkning för mig till Thailand och när jag varit där i 23 dar, blir det nedräkning till Vitaminens vistelse hos lilla mig!! :) Då blir det ost och kex, för det gillar vi! fast hon säger;  "ost och schex" :) det gör min bror i Göteborg oxå :)  Sött o Gött!


Nu kommer snart lilla A till mig, vet inte vad vi ska hitta på ikv.. förmodar lite mys o film som vanligt, men i morgon blir det nog en promenad till Naturens hus eller om man skulle slå till på lite lunchbowling, vi får se :)




♥  ♥  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0