Ulrika och Jäääsmin :)

Ja så var det dags igen för vin, skratt, youTube (charlie bit my finger) :) hysteriskt skratt !! 
Jo så var det tjejerna som kom på besök, och det som erbjöds var spaghetti och köttfärssås. Ingen gormet-mat, men det tyckte Jäääsmin att det var! :)
-Jag trivs så hos dig Sessan! Säger Jasmin och jag svarar;
-Fast att jag har så stökigt ibland!? Ja men det gör inget säger hon då, va gullig hon är lilla Jasmin! What what what what what!! :) (intern skämt)

Nå väl, när klockan slagit 22:00 begav Jasmin och jag oss mot Pitchers´ för ett glas vin, där vi träffade Andreas, Martin, Niklas och en kille till.. kan han ha hetat Daniel? ja ja i alla fall så var det barrunda i stan vilket innebar att alla krogar var öppna för Örebros partyprissar och prinsessor för den delen också! :)
Efter det gick Andreas och jag vidare till Frimis, medans de andra hade arbete att sköta dagen efter. Som om inte jag arbetsnarkomanen själv skulle ha det? men kors i taket var jag helt ledig från arbete den här onsdagen. Det var tur det för väl där inne träffade jag Wiklund, Ida och Hampus-pontus-Hampus!!  och det var en sååå naaajs kväll, och inte dåligt heller med öl i baren för 22kr, sånt gillar Lotto!
Dansade också lite disco på dansgolvet, villket inte tillhör vanligheten för mig, men musiken de spelar med det trycket som det är på Frimis så dras man liksom in av sig själv utan att knapt märka det :) Gu vad jag gillar det stället!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0