Räkning på 3031kr :(

Ja, det verkar som att det aldrig ger sig med mina räkningar från diverse olika operatörer, idag fick jag till exempel en faktura på över 3000kr från Telia.
Blev ju bestulen i september på min väska och plånbok, och efter tre dagar satt Lotto med fem olika mobiltelefonnummer samt saftiga räkningar i KREDIT på dessa!  Det var två idioter som gått omkring i stan och hämtat ut värstingtelefoner i mitt namn, i fem olika butiker med hjälp av mitt ID.  Hon var utlänsk tydligen, nog för att jag är mörhårig men ser jag verkligen ut som en turkisk tjej.? Nja.. Men allt är Polisanmält och de vet även vilka paret är, så inom sinom tid åker de väl fast.. Så dä så! :)

Idag får det bli Knut-dagen för mig, något sent.. men det är ju så mysigt med jul och alla lampor som gnistrar så hemtrevligt. Fast det finns en gräns för hur länge julen får vara och den gränsen känner jag verkligen får bli idag!  Krascha pepparkakshuset  ye ye!!  :) 
Tänk att man åt det där när man var liten, efter det hade stått framme i nästan två månader Mmm.. nam nam gotti gott ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0