Pilgrimsmusslor är gott :)


Igår hade jag en jättemysig kväll med A på Wongs. Det är så trevlig miljö där att man bara känner harmoni i hela kroppen. Det är högt i tak och längst upp vid taket är det fäst vita gardiner som ser ut som avklipta lakan,
för vad jag tror ska dämpa djudnivån, men de är liksom vackra när de bara hänger där flera på rad..
Sen älskar ju jag att gå på fina restauranger där man vet att det serveras vällagad mat, dess utom var det en julklapp från A, världens bästa julklappar och presenter är just som denna tycker jag; upplevelser! denna i form av smak, välbefinnande och något vackert , vackert att språka och titta på :)  När vi kom hem tog vi ett bad, ett bad med Chapell Hill i vackra champagneglas och tänd kandelaber
..

Jag kom och tänka på att jag inte badat i badkar på säkert tio år.. Mormor o morfar har badkar, men det var liksom inte någon tanke på att fylla upp det till max eftersom de eldar i vedspis. Dess utom blev man alltid störd när de knackade på dörren och på sin skånska; Charlotta! nu har du duschat i 30 minuter lilla tös! Man står ju liksom bara där och njuter och där kan man ju också tänka över livet i lugn och ro..

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du är så söt <3

2009-01-18 @ 20:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0