Jag trivs med spetsig näsa :)

Jag trivs känner jag, jag trivs i min trygghet. Jag känner mig väldigt stark, även fast det finns stora motgångar i min närhet. Väldigt nära just nu. Det gäller att vara stark, upp med näsan! (fast min är ju väldigt spetsig och uppåt redan)  ;)  Min älskade kusin säger alltid; -Ska du inte i väg och picka lite papper i parken nu..? och så gör hon en rörelse med huvudet upp och ner precis som en hackspett :)  Jag brukar i och för sig komentera hennes läpp, att den är precis som en liten näbb, särskilt när hon sover.. hon är så söt, för den putar liksom ut så oerhört sött på kudden då :)  Min kusin är liksom som min bästis! Gulle Dig! <3 
Men varför man egentligen ska ha näsan lite uppåt, är för att du blir lite starkare då och folk kollar liksom mer upp på din näsa och glömmer helt enkelt bort att trampa dig på tårna ;)
Här är hon, kusin Angelica, Foppa och lillkusin Karro, vackra som få!



Jag får verkligen ursäkta stavfel, för stava är jag en riktig kråka på.. ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag kommer att följa dig vaaaarje dag!! Puss på dig!

Hälsningar

"Hon med näbben"

2009-01-16 @ 13:03:44
URL: http://lillakorsvirkeshuset.blogspot.com
Postat av: Melissa

din näsa är inte spetsig! Den är jättefin!

2012-04-03 @ 19:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0