Bowling, Film-Söndag trodde jag..

Igår var jag och A och lunchbowlade på Strike. Jag har kuponger från Resataurangchansen där man så lyckligt Lottad får gå och luncha och sedan bowla en hel timme för 184kr för två!
Måste då erkänna att jag inte fick in rätta knicken på handleden där i början och slog allt för många dåliga kast.. ja jag kallar det nog för kast, för jag har inte den hetaste stilen när det gäller att få iväg de där kloten.. ;) Blev också dömd för att "klia mig någonstans" av A, men i själva verket är det bara Lottis som tagit Friskis & Svettis på högsta alvar och fått oerhört ont i min höftböjjare. Som säkert bakifrån kanske såg ut som om jag snarare kliade mig "någonstans".. ;) Lovar mig själv att jag ska spela lite mer seriöst nästa gång  och få mer än två X X X X X X X :)



Har inte varit ute på en onsdag på så länge att jag fick för mig när jag vaknade att det var söndag, men det var ju i själva verket torsdag villket innebär att det snart är helg! :)
Jag tyckte väl att det var lite mycket folk som var ute o shoppade i dag på stan..  ;) milda makter vad snurrig jag är natt, dag, natt, ledig, natt.. inte konstigt att jag är förvirrad :)

Åt sådan god mat ikväll. Det var enkel tacos men med guacamole dipp, med vad jag nu i efterhand har förstått så smugglades det ner några mer vitlöksklyftor en vad jag anade.. :) 
För mina arbetskamrater log och sa; det är nog visst en viss liten Chaaaarlott som ätit en del vitlök i kväll va? :) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0