Thailand om 17 dagar.

Snart så är det dags att resa, resan till Thailand som jag planerat så länge.. En bild kom just över mig och när jag Googelade fram lite information om just Thailand. Jag har nog inte fattat att vågorna vid Tsunamin var över 20-30 meter höga på vissa ställen.. Fick verkligen en känsla av obehag minst sagt av den här bilden..
Picture purporting to show a tsunami striking the coast of Phuket, Thailand (or Indonesia, depending on version) 
När man ser sådana här bilder, stannar verkligen ens liv upp ett tag och man börjar tänka!! Så fruktansvärt detta är!  Men det är vår jord, vår värld, vårt vatten som vi faktiskt inte klarar oss utan.. Ibland ger den nog igen på oss så som vi manniskor förstör den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0